domingo, 11 de diciembre de 2011

Alumnado con dificultades en el aprendizaje de la lectura

Gispert, D., Ribas, L., (2010). Alumnado con dificultades en el aprendizaje de la lectura. Escuela inclusiva. Graó. Barcelona.

Aquest llibre és el número 1 de la col·lecció Escuela inclusiva: alumnos distintos pero no diferentes, de l'editorial Graó.

Segueix el format que la resta de llibres d'aquesta col·lecció, és a dir, una primera part teòrica al mateix temps que de fàcil lectura i, una segona part molt més pràctica en format anex, sempre des d'un enfocament eminentment inclusiu.

A més inclou, un seguit d'exemples amb casos diferents per entendre com es transfereix de la teoria a la pràctica en la realitat d'aquests alumnes.

En el meu cas, m'ha servit tant una part com l'altra, com a punt de referència per a l'assessorament i la reeducació de l'Anna i el diagnòstic de la Noèlia.

La part més teòrica es subdivideix en:
  • Punto de partida.
  • Empezando a leer y a escribir. Dificultades en los aprendizajes iniciales de la lectura y la escritura.
  • Aprendiendo a leer. Dificultades en la comprensión lectora.
  • ¿Qué centros para estos alumnos?

No hay comentarios:

Publicar un comentario