Gispert, D., Ribas, L., (2010). Alumnado con dificultades en el aprendizaje de la lectura. Escuela inclusiva. Graó. Barcelona.
Aquest llibre és el número 1 de la col·lecció Escuela inclusiva: alumnos distintos pero no diferentes, de l'editorial Graó.
Segueix el format que la resta de llibres d'aquesta col·lecció, és a dir, una primera part teòrica al mateix temps que de fàcil lectura i, una segona part molt més pràctica en format anex, sempre des d'un enfocament eminentment inclusiu.
A més inclou, un seguit d'exemples amb casos diferents per entendre com es transfereix de la teoria a la pràctica en la realitat d'aquests alumnes.
En el meu cas, m'ha servit tant una part com l'altra, com a punt de referència per a l'assessorament i la reeducació de l'Anna i el diagnòstic de la Noèlia.
La part més teòrica es subdivideix en:
- Punto de partida.
- Empezando a leer y a escribir. Dificultades en los aprendizajes iniciales de la lectura y la escritura.
- Aprendiendo a leer. Dificultades en la comprensión lectora.
- ¿Qué centros para estos alumnos?
No hay comentarios:
Publicar un comentario