No podem oblidar que, la intervenció psicopedagògica amb el David per part de la meva tutora de pràctiques i jo mateixa no només tenia com a objectiu el treball de la història de vida del nen sinó que, a més, tenia a veure amb el suport a la família i propi David per millorar el seu rendiment acadèmic.
Així doncs, durant les sessions amb ell i la seva mare hem anat alternant les que treballàvem el conte de vida i en les que haviem de treballar el suport als aprenentatges.
En aquest cas, també s'ha treballat conjuntament amb el David i la seva mare d'acord amb l'enfocament sistèmic.
En aquest cas, hem intentat dotar d'habilitats i eines a la Sra. Elena per tal que pugui ajudar al seu fill en el suport als aprenentatges atès que fins ara el David no hi podia comptar. I a més a més, poder oferir unes pates clares de treball al David per augmentar, poc a poc, i d'acord amb edat, la seva autonomia.
Per a això, hem utilitzar dues eines molt concretes i que, nosaltres mateixes hem confeccionat per tal que, l'Elena i el David les puguin sistematitzar a l'hora de fer els deures.
Es tracta doncs d'una graella per millorar l'atenció del David i, una altra, per tal de facilitar eines en l'organització.
No hay comentarios:
Publicar un comentario